Αποστολή

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΗΣ ΠΕΖΙΚΟΥ


  • Εκπαιδεύει τα στελέχη του ΠΖ, για να καταστούν ικανά να εκτελέσουν τα καθήκοντα του βαθμού τους, καθώς και μέχρι δυο (2) ανώτερα κλιμάκια

    1. Ειδικότερα για να :
      • Διατηρούν τις γνώσεις που αποκόμισαν κατά την φοίτηση τους σε προηγούμενα σχολεία.
      • Είναι σε θέση να ασκούν τα καθήκοντα του Διοικητή μέχρι δυο (2) ανώτερα κλιμάκια κατά τη διάρκεια επχ/σεων.
      • Είναι ικανοί να προσαρμόζονται σε ταχέως εξελισσόμενες καταστάσεις και καταστάσεις αβεβαιότητας.
      • Κατανοούν :
        • Τα επιτελικά αντικείμενα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην Τακτική κατά τη σχεδίαση.
        • Τις διαδικασίες ταχείας διαδικασίας λήψης απόφασης και έκδοση ΔΕ-Τμηματικών Διαταγών.

    2. Να γνωρίζουν:
      • Τη διοικητική – επιτελική λειτουργία και τακτική χρησιμοποίηση του τμήματος που διοικούν.
      • Την τακτική χρησιμοποίηση των μέσων και των οπλικών συστημάτων
      • Την εσωτερική λειτουργία του τμήματος που διοικούν.
      • Τα βασικά στοιχεία ΔΜ έως και το επίπεδο της Μονάδας.
      • Τις απαιτήσεις και σκοπό των επιμέρους επιχειρήσεων.
      • Την ορθή χρησιμοποίηση της απαραίτητης υποστήριξης Μάχης.
      • Την εφαρμογή των ΒΟΕ.
      • Την τακτική χρησιμοποίηση των άλλων Ο-Σ.
      • Τις διαδικασίες οργάνωσης εκπαίδευσης τεχνικών μέσων τμήματος τους.
      • Το χειρισμό Σ/Α, την ορθή χρήση των κανόνων ραδιοτηλεφωνίας, καθώς και τη δικτύωση αυτών.
      • Τη βασική λειτουργία των κύριων οπλικών συστημάτων του ΠΖ
      • Τον ΣΚ 20-1 και ΣΚ 20-2.
      • Την ασφάλεια και υγιεινή εργασίας του προσωπικού.

    3. Να αποκτήσουν:
      • Αρίστη φυσική κατάσταση.
      • Δεξιότητες Τεχνικής Βολής .
      • Γνώσεις :
        • Προετοιμασίας των μέσων πυρός.
        • Διαδικασιών Βολής.
        • Συντήρησης των μέσων του τμήματος τους.

  • Μετεκπαιδεύει Εφέδρους Αξκούς ΠΖ

  • Εκπαιδεύει στελέχη όλων των Οπλών Σωμάτων και Συνεργάζεται με τις Σχολές Εφαρμογής τους για θέματα συνεκπαίδευσης υπό μορφή συνδυασμένων επιχειρήσεων, αλληλοδιάθεσης εκπαιδευτών, εμπλουτισμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων και επανακαθορισμού εκπαιδευτικών απαιτήσεων